ISEFJORDSKOLEN

Velkommen til Isefjordskolen

Nature

Velkommen til Isefjordskolen hjemmeside

Isefjordskolen blev lagt sammen med Sofielundskolen, og afdelingen skiftede herefter navn til Afdeling Absalon. i 2019 skiftede man så navn igen til Absalonskolen.

Før Isefjordskolen blev sammenlagt med med Sofielundskolen havde skolen omkring 650 elver på to adresser i Orø og Holbæk Vest.

Comments   0

Norway

Børnebøger til Skoleklar

Skal dit barn starte i skole? Så har vi samlet en masse børnebøger, som hjælper børn til at blive ekstra skoleklar.

Der er opgave bøger der er sjove at arbejde i og som også udfordre barnet både med regning og bogstaver. Du kan se hele udvalget af Børnebøger skoleklar.

De små lærer - Skriv og visk ud børnebog

De små lærer er en serie af forskellige bøger til børn, hvor man får en papbog, som man kan skrive i og bagefter viske ud. Bøgerne fåes i flere version hvor det handler og at skrive tal, bogstaver eller begynder niveau bare cirkler. Lykkes det ikke helt at skrive eller tegne visker man bare ud i bog, og man kan starte forfra. Se alle bøgerne her: De små lærer

Comments   2

Legetøj børn

annoncer

Elverbørn er legetøj i høj kvalitet og gode priser.
Elverbørn er en dansk webbutik med 4.8 i Trustpilot.

Populære Posts